Закрыть X

Хотите ли Вы купить именно эту работу или же хотите заказать новую работу?

Закрыть X

Критерии качества работы выполненной на заказ

  1. Заказав работу у нас, Вы можете быть уверены, что он получит высокую оценку у самого взыскательного преподавателя в любом Вузе.
  2. Форма работы «Работы на заказ» подразумевает, что ваша работа будет индивидуальна, качественна, отвечает поставленным перед работой задачам.
  3. Мы вас заверяем, что переделаем работу по замечаниям руководителя бесплатно, т.е. на работу распространяется гарантия.
  4. Честь для нас дороже выгоды. В наших интересах работать так, чтобы вы потом порекомендовали нас своим знакомым и одногруппникам.
  5. Стоимость работы на «заказ» индивидуальна, рассчитывается менеджером специально для Вас с учетом сроков, сложности темы и требований ВУЗа. Примерные цены на наши работы на заказ вы можете посмотреть в разделе «Прайс»
  6. Также мы предлагаем для клиентов «Готовые работы». В этом случае вы можете приобрести работы, которые были написаны ранее, проверены преподавателями и успешно сданы в казахстанских ВУЗах.

Полные условия работы

Условия оплаты

Заказать новую работу

Закрыть X

Написать нам

Написать нам

Введите свое имя и номер телефона и мы перезвоним вам в ближайшее время.

Каталог готовых работ

Лексические навыки

Лексические навыки

Эта курсовая работа была успешно защищена в одном из казахстанских ВУЗов.
Вы можете получить ее в течении 30 минут.

План

INTRODUCTION
CHAPTER1 THEORETICAL BACKGROUND OF TEACHING THE LEXICAL ASPECT OF SPEECH
1.1 The role and place of the lexical aspect in teaching English
1.2 Requirements of the school curriculum to the volume of lexical material
1.3 Principles of choosing lexical material
1.4 The active and passive vocabulary
CHAPTER 2 METHODS OF FORMATION OF LEXICAL SKILLS
2.1 Methodological bases of vocabulary teaching
2.2 Ways of teaching antonyms
2.3 Ways of teaching synonyms
2.4 Ways of teaching gestures and mimes
CONCLUSION
BIBLIOGRAPHY

ЗАКЛЮЧЕНИЕ (фрагмент)

Vocabulary is an important part of the English teaching process. It is supposed to be a very effective communicative device as it carries the highest level of importance within peoples´ verbal interaction.
However, language itself is not only individual lexemes put together, but it is necessary to follow a set of grammar rules to assure correct comprehension of speaker’s intention.
The aim of this coursework was to identify the most effective methods and techniques of teaching vocabulary by using antonyms, synonyms, gestures and mimes at the English language lessons.
For achieving the goal we solved the following tasks:
1)We identify the role and place of the lexical aspect in teaching English.
Vocabulary forms the central core of language learning. We need words to express our thoughts and ideas. We also need words to point objects and describe things. Lack of vocabulary is a major handicap for the learners of English as a second language. They fumble for words when they have to express an idea either in writing or in speech. An important objective of teaching a language is to develop vocabulary of the learners and help them to comprehend the meaning of words and sentences.

СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ (фрагмент)

1.Пассов Е. И., Кузнецова Е. Е. Проблема навыков и умений в обучении иностранным языкам. Учебное пособие. Воронеж: НОУ «Интерлингва», 2002.
2.Harmer, Jeremy: The Practise of English Language teaching, Longman, 1993
3.Hymes, D. H. 1981. On communicative competence. In The communicative approach to language teaching. (ed.) C. J. Brumfit and K. Johnson. Oxford: Oxford University Press
4.Krashen, Stephen: Principles and Practice in second language acquisition Logman,1993
5.Nunan David: Language Teaching Methodology, a textbook for teachers Longman, 2000

По любым вопросам, связанным с данной работой – звоните +77713135490

Скачать план: 

Посмотрите похожие работы:

Лексические навыки Переводческое дело Курсовая работа 2016 2000подробнее